1. Jaké jsou vaše silné linky?
  2. Jak mohu použít nástroj pro vyhledávání dílů?
  3. Jak zadat objednávku?
  4. Na stránce produktu není žádná cena - Co mám dělat?
  5. Jaké jsou zásilky?
  6. Jaké způsoby platby nabízíte?
  7. Mohu získat čisté podmínky?
  8. Jaká je záruka na součásti, které prodáváte?
  9. Kde sídlí ARIAT?
  10. Jaké jsou vaše pracovní hodiny?
  1. Jaké jsou vaše silné linky?
  2. Naše hlavní přednosti značky jsou ALTERA, Broadcom, MAXIM, ATMEL, CYPRESS, VISHAY / IR, NXP, Diody, INFINEON, NS, TOSHIBA, Lattice, Cypress, PMC, Intersil, IDT, IXYS, Fujitsu, SEMICRON, EUPEC, MITSUBISHI, POWEREX atd.

    Speciální pro IC čipy a moduly IGBT.
  3. Jak mohu použít nástroj pro vyhledávání dílů?
  4. Prohledali jsme náš inventář rychle a snadno odkudkoliv na našich stránkách. V horní části každé webové stránky, jednoduše zadejte své číslo dílu a klikněte na "Hledat". Získáte sadu výsledků, vyhledejte část, kterou hledáte. Poté můžete podat žádost o nabídku a obchodní zástupce vás bude brzy kontaktovat s cenou a doručením.
  5. Jak zadat objednávku?
  6. Odesláním žádosti o nabídku z webových stránek vyplněním formuláře nebo kontaktováním týmu ARIAT prostřednictvím e-mailu Info@ariat-tech.com nezapomeňte uvést přesné číslo dílu, požadované množství a výrobce.
  7. Na stránce produktu není žádná cena - Co mám dělat?
  8. Zavolejte nám nebo nám napište na adresu Info@ariat-tech.com nebo přidejte Skype: ariat-tech a zkontrolujte cenu. Nabídku Vám nabídneme a po potvrzení objednávky zašleme naši proforma fakturu za platbu.
  9. Jaké jsou zásilky?
  10. Plavíme po celém světě pomocí hlavních mezinárodních kurýrů, jako jsou DHL, FedEx, UPS, TNT a EMS nebo HongKong mail. Můžeme použít také účet nákladního účtu klienta. standardní dodací lhůta je 2 až 5 pracovních dnů v závislosti na cíli. Je možné projednat další metody přepravy. Usilujeme o uspokojení potřeb každého klienta!
  11. Jaké způsoby platby nabízíte?
  12. Platbu T / T přijímáme předem pro novou objednávku nových klientů. Způsoby platby: bankovní převod (T / T), Western Union, PayPal (kreditní karta). Přijmeme platbu bankovním převodem (T / T) a jinou platební cestou pro speciální zákazníky. Bankovní poplatky T / T USD8.40 až USD30.00, HK HSBC až HK HSBC, nepotřebují žádné poplatky. Vezměte prosím na vědomí, že přijímáme platbu v USD a EUR, GBP, HKD.
  13. Mohu získat čisté podmínky?
  14. Máme velký počet zákazníků, od opakujících se zákazníků až po jednorázové kupující. Čisté smluvní podmínky mohou být rozšířeny o opakované zákazníky po úspěšné platbě s námi.
  15. Jaká je záruka na součásti, které prodáváte?
  16. Zaručujeme kvalitu po dobu 60 dní nebo delší, protože díly byly odeslány. Všechny naše díly přicházejí s vlastním certifikátem shody, který zaručuje, že díly budou splňovat všechny specifikace výrobce. Pokud součásti, které obdržíte, nesplňují formu, funkčnost a funkční charakteristiky výrobce, vyměníme díly nebo vrátíme peníze. Naše zásady jsou: Pokud jsou součásti odmítnuty při příchozí kontrole z nefunkčních důvodů, musíte nás kontaktovat do 6 pracovních dnů a požádat o RMA. Pokud máte během výroby, instalace nebo testování nějaké poruchy nebo problémy s díly, kontaktujte nás prosím: Info@ariat-tech.com
  17. Kde sídlí ARIAT?
  18. Jsme tým více než 26 profesionálů umístěných na místech v Hongkongu a Shenzhenu. Většina zásilek se uskutečňuje z našeho skladu v Hongkongu.
  19. Jaké jsou vaše pracovní hodiny?
  20. Naše pracovní doba je po. přes Pá. AM9: 30 --- PM11: 00 So. AM10: 00 --- 12:00 (Čínský standardní čas)

Další dotazy nebo dotazy, zašlete nám e-mail. Naše e-mailová adresa: Info@ariat-tech.com

E-mailem: Info@ariat-tech.com HK TEL: +00 852-30522540 PŘIDAT: Byt / Rm A17 9 / F, Silvercorp Mezinárodní věž 707-713 Nathan Road MongKok, Hong Kong.